Emelie dag!

0kommentarer

kännde för att blogga lite nu,
började dagen med 3 avsnitt av one tree hill sen gick jag ut och klippte gräset sen ringde emelie och sa att jag skulle komma till henne så jag hoppade in i duschen ne föresten jag gick in i duschen sen så ringde jag till min blivande tennistränare för nästa vecka börjar jag spela tennis, jag ska spela två veckor varje dag för att se om jag ska fortsätta det blir roligt tycker jag, ja men iallafall sen gick jag till emelie och när jag kom till henne så satt hon framför tvn och nördade sex and the city så vi såg två program sen så gick vi till macken och köpta glass ja sen gick vi runt lite här i mantorp, ja det var väl min dag det.
Nu har jg inte tid att blogga mer för nu ska jag äta sen ska jag noga va med emelie igen<3

Have a nice evening!

Kommentera

Publiceras ej