MADDE GÄSTBLOGGAR!

0kommentarer


Okej skapligt gammal bild men den får duga! 

Okej nu är det fan katastrof det händer inget på den här bloggen så nu ska jag (madde), försöka liva upp det lite här, Gårdagen; tack Olivia och alla andra för den kvällen! Helt sjuk underbara är ni. Efter en kväll ute i Mantorp gick jag hem till mig och Olivia följde med, så nu ligger vi i min säng och har nyss vaknat, eller rättare sagt Olivias mamma väckte oss och Olivia somnade om och jag får sitta vaken eftersom det bara är hon som kan somna om. Finns inte så mkt mer att säga om gårdagen så då kán jag ju alltid skriva om hur underbar olivia är!

OLIVIA FRÅN MADDES SYNVINKEL;
Hon är den mest underbara tänkbara person som finns, men det visste väl redan alla, tänkte bara säga det själv. Sen är det så att den 13 november åker jag och Olivia till GranCan, fatta vad kul vi ska ha en hel vecka med olivia helt underbart! OLIVIA JAG ÄLSKAR DIG!

Nu ska jag försöka väcka Olivia, och om inte hon börjar uppdatera sin blogg snart så hörs vi väl snart igen!

HUGS&KISSES

http://madeleinekarin.devote.se

Kommentera

Publiceras ej