Pluuuuuuuuuuugg!!!

4kommentarer

Började dagen med sovmorgon alltid lika skönt iallafall på en måndag,
sen skolan var som vanligt. Efter skolan var det handbollsträning som gällde och jag har längtat ihjäl mig eftersom jag har varit sjuk i en vecka och inte har fått spelat. Men nu är jag igång igen(y)
Nu ska jag plugga So och Spanska sen funderade jag på om jag ska göra om designen för jagg har tröttnat på den. Men vi får se hur jag gör först nu på schemat står pluggning. Så nu har jag inte tid att blogga mer,

Ha det // Olivia




Emelie,Agnes  Emelie,Jag

Bilden är lite suddig men ni ska bara veta hur jävla mysigt det var!

stjärnklar himmel på en balkong och snackar med dom underbara(y)

4 kommentarer

Linnea

31 Aug 2009 19:39

jag och madde då, är inte vi underbara?

Det ska jag komma ihåg olivia, det ska jag komma ihåg.



<3

olivia

01 Sep 2009 15:02

Det är klart ni är dom underbara ni med, men vilka satt inne och kollade på host host med liam som är 6år? ;) hehe det ska jag allt komma ihåg linnea xD<33

Anonym

01 Sep 2009 15:57

det var fan jag emelie och madde, skyller du på mig förde ? :D

haha, det ska JAG komma ihåg :D<3

Olivia

02 Sep 2009 20:43

hehe lätt;D<3

Kommentera

Publiceras ej