Liseberg närmar sig!:D

0kommentarer

Nu är det bara 12 h och 30 min kvar tills vi åker (y)
Och Olivia är redan pepp för Liseberg!

Dagen har väl varit helt OK började den med att madde väckte mig vid 8:30 för hon skulle åka till stallet då, sen gick jag och la mig i soffan och kollade lite på one tree hill sen kom mamma hem och sa att vi skulle åka in till Ikea/Ikano så det var bara att hoppa upp ur soffan och fixa iordning mig, sen kom vi in till Ikano och jag hittade ett par byxer som jag tänkte ha imorgon på Liseberg, sen in på ikea en snabbis. Efter det var det tennis träning igen usch usch innan min tennis träning var det en som spydde på banan så det var inte direkt en höjdare att se. men men tennisen gick anars bra tycker jag efter den så åkte jag till nästa träning men då var det handboll som stog på pogramet eller handboll och handboll fysträning med handbollslaget, men det gick väl hyfsat. nu ska jag äta något och sen ska jag nog fixa iordning sakerna tills imorgon.

Just det har ni lagt märke till min nya header, rätt så nöjd om jag får säga det själv ;D

Ha det bra tills vidare!<3




why can't I stop thinking about you,
I even don´t know you

Kommentera

Publiceras ej