Sola,Tennis,Loftahammar

1kommentarer

Veckan har varit helt perfekt, i onsdags så va ja på skge marken med dom bästa och jag kan säga er det var värt att åka dit man vet aldrig vem man ser där (a) ja och så har jag juh tränat tennis hela veckan och det är ju så himla ROLIGT jag älskar sporten, till er som aldrig har kört så kan jag verkligen rekommendera att testa(y) idag har jag bara slappat vid poolen och fixat lite färg på kroppen det behövdes kan jag lova er!
Nu ska jag äta för jag ska träna tennis sen igen, efter träningen åker jag och emelie till Loftahammar och chillar vi kommer hem på söndag för på måndag ska jag spela tennis igen hehe jag har blivit beroende, 
det känns som det ända jag skriver om är tennis här men då kanske ni fattar hur jävla kul det är.
hehe men just det Tack Linnéa du har lyckats göra mig  beroende av Jesse McCartney - Just so you know.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men ni får nog nästa inlägg på Söndag eller Måndag för jag tar inte med mig datorn till Loftahammar men ni får ha det.

Det sista jag skriver är att:

Jag älskar mina UNDERBARA tjejer
ni får mina dagar att bli perfekta,
+ en till som jag inte kan sluta tänka på (a)

1 kommentarer

Linnea

07 Aug 2009 21:02

varsåjävlagod gumman :)

Kommentera

Publiceras ej