11:30

0kommentarer


Kom hem från Loftahammar igår mycket trevligt som vanligt att vara där, jag ska säga er där kan man verkligen slappna av och det behövs ibland. Jag orkar inte skriva allt vi gjorde men tack emelie för att du hängde med<3
nu ska jag hoppa in i duschen för snart kommer madde henne har jag saknat som vanligt.
vet inte riktigt vad vi ska göra vi kanske skulle träffa sebbe och någon/några mer vet inte hur det blev med det.
sen ska jag och madde tälta inatt mysigt värre tycker jag.
Just det glömde nästa jag har tennis träning sen också,
imorgon vet jag inte mer än tennis träning då med.
Sen är det juh bara 2 dagar kvar till vi drar till Göteborg hela bunten vi är 9 st tror jag (y)
Det är juh den där braiga linnea som är duktig och har bokat hon är juh för bra asså!
Ne nu måste jag fixa iordning mig vi hörs!



Kommentera

Publiceras ej