Linnéa (L)

1kommentarer

Mina vänner är det bästa som har hänt mig dom är liksom oslag bara men det här inlägget så är det riktat till den personen jag har känt längst i hela 11år!
Så Linnéa det här inlägget är till dig(L)
Dom senaste åren har vi glidit isär rätt mycket men som du skrev på din blogg så har dom senaste veckorna varit helt UNDERBARA med dig. För första gången efter alla dessa år kändes det som den sista pusselbiten som fattades i mitt liv fanns där. Dom senaste veckorna har jag levt livet allt har bara funkat så himla bra!
Jag vill inte att dom slutar nu. Jag vill att dom fortsätter och 11 år tycker jag är mycket men jag vill att det blir många många mer!
Du är så himla bra vet du det?
kanske inte har sagt det till dig på ett tag men du vet att jag tycker det inners inne(L)
För du är en av det bästa som har hänt mig.
Jag tror inte du förstår hur tråkigt allt skulle ha varit utan dig!
Du lyser upp dagarna.
Jag finns alltid här för dig det lovar jag.

Jag älskar dig Linnéa(L)
Och jag älskar mina tjejer alla ni är så himla UNDERBARA!(L)

Nu tar jag Linnéas ord :

EN GÅNG BÄSTA VÄNNER
ALLTID BÄSTA VÄNNER!





1 kommentarer

Anonym

13 Dec 2009 22:23

Jag kan inte säga mer än 3 ord, det är allt jag får fram.

Du vet redan hur mycket du betyder.



DU ÄR BÄST

Kommentera

Publiceras ej