Hiss och diss.

1kommentarer

orkar inte skriva om min dag så ni får bara en hiss och diss idag!


Hiss

Den går till Emelie Gunnarsson för hon har lyst upp min helg och hon lysnar verkligen nu när jag behöver henne!
Och den en bonus hiss idag och den går till  mig själv för Emelie kallade mig SMART förut det gör hon aldrig då menar jag verkligen ALDRIG!

DISS

Dagens diss går till en kille som just för tillfället dissar mig,
jag försöker verkligen få dig att prata med mig igen men du skiter i mig
men jag måste få prata med dig.
Du är den enda som jag är mig själv, när jag är med dig och jag saknar dig.
Jag vet att vi bråkar typ jämt men ändå är det dig jag tänker på och det är dig jag vill ha tror jag.
Du gör mig så himla osäker.
Jag hoppas du läser detta så kan vi kanske lösa det? (L)



// Olivia

1 kommentarer

emelie

28 Dec 2009 10:43

hihih. nästan rörd alltså ;) älskar dig olivia!

Kommentera

Publiceras ej