min veckan

0kommentarer

Stress, Stress, Stress det är typ så allt är just nu.
Förra veckan var för jävlig den här veckan verkar bli lite mindre stress men fortfarande stress
idag: skolan,hem,äta,träning,plugga, sova
Tisdag: Skolan,hem stress äta,Tennis träning, hem,äta, vidare till nästa träning, hem,sova
Onsdag: Skolan, kanske mjölby med madde och emelie annars plugg säkert och sola
Torsdag: Skolan, och äntlligen en dag jag kan slappa på så det ska jag göra till MAX!
Fredag: Skolan,hem, till linnéa i linköping och mysa med henne sen sova där
Lördag: Linnea kanske stan med henne sen ska jag till mormor för hon fyller.
Söndag: sitta i seket med Emelie MJ

Så ser min vecka ut.
men nu ska jag plugga igen eller så går jag och läger mig för mitt huvud sprängs snart har fått en sån himla huvudvärk men den får jag när jag stressar och det gör jag just nu 24/7 så inte så lustigt och jag har verkligen inte tid med att bli sjuk nu. Nej Nej..

den här låten spelas för fullt i högtalarna nu!





See you!

//Olivia

Kommentera

Publiceras ej