23:14

1kommentarer

Som sagt jag är inte så bra på att blogga, men men nu tänkte jag blogga lite iallafall.
idag har jag inte gjort så jätte mycket var ute och sprang vetarundan förut det gick väl hyfsat tycker jag, sen har jag väl bara slappat som vanligt.

Och så tänkte jag skriva lite om gårdagen den behövdes kan jag säga er,
föst så tog jag bussen hem från loftahammar den var inte så rolig det var så jävla lång tråkigt sen iallafall så mötte emelie mantel mig på stationen då gick vi hem till mig sen så cyklade ja du läste rätt vi cyklade till macdonals i mjölby jag,madde,linnea,emelie och emelie det var det bästa jag har gjort på sommarlovet vart med mina bästa fy fan va ni är bra! Dit tror jag vi klarade oss utan några problem jo ett gunnarssons cykel dampade lite så hon fick cykla på växel ett hela vägen men stark som hon är så klarade hon det. sen på vägen hem så kom det jo madde och gunnarsson körde in i varandra och ramlade men dom klarade sig med några skråmor och lite blåmärken. 
sen så sov vi fem på min altan. mysigt värre!

men nu orkar jag inte skriva mer!

Ha det bäst // O 

1 kommentarer

emelie.

25 Jul 2009 15:48

Det gick ju ganska bra iaf :P

Kommentera

Publiceras ej