2 dagar kvar!

0kommentarer

Bara två dagar kvar tills jag och madde åker! Bara en skoldag kvar innan vi åker så jävla gött ska det bli att komma ifrån allt ett tag. Det kanske kommer lite bloggande från Gran Can om jag hittar någon dator där förstås.
Min dag idag hmm började med skolan sen hem typ 20 minuter sen ner till kyrkans hus på konfamöte så jävla tråkigt är det och lite pinigt med jag ska alltid göra något pinigt idag var det inte så jätte farligt men ändå son som vi har som ledare skulle typ läsa upp en historia och självklar fanns det en skön soffa där som jag,emelie och madde lägger oss i och självklart somnar jag och vaknar av att det blev tyst inte direkt någon sakta vakning eller så utan vaknade med ett ryck haha typiskt mig. Så den sagan hon berättade kommer jag inte ihåg något av hehe oj.. sen hem igen och plugga,plugga,plugga för jag har spanska prov imorgon och jag ska fan i mig klara detta prov! så nu har jag tagit en snabb pause från alla böcker och snart ska jag väl "dyka" ner i dom igen.
Pratade med Emelie förut och kom på att imorgon är sista dagen jag får se henne sen ser jag henne inte på en hel vecka skandal! hehe men det klarar vi. ska be henne att blogga åt mig medans jag är borta också.

Just det va nära på att glömma jag fick svar från doktorn idag och han sa att arbetstestet jag gjorde såg bra ut men han var lite besviken på dom doktorerna jag hade då för dom sa till mig att sluta innan jag skulle sluta men men testet såg bra ut iallfall. men jag ska dit igen när jag kommer hem och få den där maskinen och dom sa att jag får börja träna lite smått igen ingen fys eller så men träna lite lungt och sen skulle dom göra två undersökningar till och ett tilt-test och det va typ att dom skulle vissa massor äkliga saker för att se om jag svimmade då typ blod och sånt.

Ne nu ropar spanska böckerna på mig!
men det kommer nog ett snabbt inlägg imorgon också

see you!

// Olivia

Kommentera

Publiceras ej