Underbara människa kom tillbaka!

1kommentarer

Inlägget är till en person som jag kände för länge sen men nu har förändrats så jävla mycket att jag inte känner henne längre och jag hoppas hon förstår vad jag menar!
Från början hade du bara förändrats lite, så jag tänkte att det går nog över till det vanliga snart igen men tiden gick/går och du är fortfarande inte dig själv det blir snarare bara värre och värre.. Jag pratade med dig om vad jag tyckte hade hänt du sa att du skulle bli ditt vanliga du igen men tiden går och du är fortfarande inte dig själv.
Jag klarar inte att se dig så här du gör mig så besviken jag har försökt att ha tålamod med dig dom sista dagarna och jag vet inte hur mycket längre jag klarar det, du glömmer viktiga saker och ringer sedan och ber om ursäkt men vad tror du det hjälper jag behöver dig nu hos mig men det har du väl glömt hur man gör eller!? Jag tänker inte nämna något namn i detta inlägg för jag vet att den personen jag menar förstår att det är den det handlar om.
Och jag hör ryckten om vad du gör när du får chansen t.ex. på rasterna och jag tyckte det var okej ett tag när du inte gjorde det så ofta men nu om rycktena stämmer ska du veta att jag inte tycker det är okej längre jag är så jävla besviken på dig! Trodde aldrig jag skulle behöva säga det till dig men jag är besviken på dig. och det gör så jävla ont att veta att du inte finns här längre du är någon annan person och den personen tycker jag inte om och det vet du! Jag vet att människor förändras men du får fan inte bli så här jävla sjuk och falla ner till en sån jävla dålig nivå! Du vet att jag alltid finns för dig och du betyder så jävla mycket för mig men om du vill ha kvar mig som vän får du fan ta och skärpa dig! Du kanske tycker du är jätte tuff och så nu men du, jag ska säga dig när du inte tycker det längre så kan du inte sluta för du har blivit beroende och jag vill inte ha något med dig att göra då okej!? Veckan som kommer nu kommer bli väldigt spännande för att se om jag kan få tillbaks dig, vi får se och jag vill ha dig tillbaks men då måste du lova mig att sluta här och nu... Och du har sjunkit så jävla lågt att du gör dig illa. Men herregud du har ett bra liv så fy fan skärp dig. En kille är inte hela världen det kommer fler chanser det kan jag lova dig så om jag får reda på att du gör dig illa en gång till så söker jag hjälp åt dig. Och jag vill inte ha något sms om att du förtjänade det! jag blir så jävla förbannad på dig då! Så snälla skärp dig jag vet att du läser detta och jag vet att du kommer förstå vad jag menar, och jag hoppas på att se en förändring nu igen för jag vet inners inne finns den gamla underbara vännen som jag lärde känna först och det är hon jag vill ha tillbaks jag vet att hon finns där kanske långt inne men hon ska komma ut nu!
Och du vet att jag älskar dig så sjukt mycket, B.V för livet du vet!
Så snälla jag vill ha dig tillbaks och sluta med det du håller på med nu för det gör dig inte bättre utan bara sämre!
vi har så jävla många fina minnen tillsammans och jag vill ha mer med dig och jag vill inte se tillbaka i tiden och se att det inte blev några mer minnen med dig utan jag vill se tillbaks i tiden och se att minnena aldrig tar slut och veta att det kommer fler... Systrar för livet, B.V för livet det va så vi sa och jag tänker hålla det men frågan är tänker du?
hoppas du förstår vad jag menar!

ILY<3

1 kommentarer

...

12 Nov 2009 22:56

Hihi okej förstör samtals ämnet lite först men rätt kul det här för det är bara olivia som vet vem jga är. Men iaf Olivia jag ska verkligen försöka nu jag har en vecka på mig att verkligen visa för dig vad du betyder för mig så nu ska jag verkligen ta chansen. Jag ska klara det här och det vet jag att jga kommer göra. För allt i världen är värt att förlora för att få ha dig som vän! vet du det? jag älskar dig nu & för alltid..



Och gumman du är nog den ända jag inte skulle ljuga för om en äns en ända líten sak så bara så du vet Olivia så är "ryktena" inte sanna jag har aldrig gjort nått på rasterna & jag vet exakt vad du syftar på. och det har jag aldrig gjort på en rast! jag lovar dig det och till den nivån tänker jag inte sjunka. Allt för dig! (L) jag älskar dig!

Kommentera

Publiceras ej