Måndag/Tisdag

0kommentarer

Var på sjukhuset igår igen och gjorde ett arbetstest men dom sa inget om vad det va, det va som om jag kom in i rummet byte om dom satte på mig såna där ploppar till maskinen som håller koll på mitt hjärta och sen någon grej som håller koll på pulsen sen cyklade jag på en mottions cykel och sen sa dom att det räckte dom tog bort allt igen jag duschade lite snabbt och sen när jag va klar va alla borta så jag gick, för nästa pasient skulle komma sa dom innan dom försvann. Jag har ingen anning om hur det gick eller om dom såg något så jag väntar på att dom ska ringa från sjukhuset med ett besked. Så jag får inte träna den här veckan heller men hoppas jag får börja träna snart igen för jag hatar att inte träna! Men det är bara 3 dagar kvar tills jag och Madde åker till Gran Canaria. Nu ska jag plugga spanska för jag har prov på torsdag!
Sen vid 8 ska jag ner och kolla på träningen en stund men kollar nog inte hela tror jag inte har inte riktigt bestämt mig än men vi får se. Har nog inte så mycket mer att skriva om nu,

See You

// Olivia

Kommentera

Publiceras ej