Olivia är tillbaks

0kommentarer

Som vanligt är jag lite sen med mina inlägg!
kom hem i fredags kväll och nu är det Söndag men här kommer iallafall ett inlägg.
Jag har haft det jätte bra på Gran Canaria.
Sol och bad på dagarna och sen på kvällen ut till en nattklubb som heter Harleys dancing det var typ det bästa med resan så himla kul har jag nog aldrig haft innan. Mycket dans blev det kan jag säga er och det gillas!
sen igår va det öppet hus på skolan och det va inte så jätte många elever på skolan för alla var typ sjuka av sprutan dom tog dagen innan. Så till er som är sjuka krya på er!
efter det gick jag hem och slappade lite sen kom emelie och hon sa till mig att vi skulle hämta en tröja hos linnea sen när vi kommer dit så är det kol svart och man hör bara massor av fnitter sen ett tu tre så hoppar alla underbara tjejer fram och musiken är på top.
Tack för igår alla underbara!
Nu är det söndag och jag ska måla väggarna på mitt rum sen ska jag till Madde och kolla på någon film från resan med min familj (pinsamt) sen efter det ska jag ner till klämman och sitta i seket med Emelie G på pojkar 94/95. hoppas det går bra, har aldrig suttit i seket innan.
ne nu orkar jag inte blogga mer för mitt rum roppar
bilder från resan kommer men jag vet inte riktigt när.

Ha det bra!

// Olivia








Tack för en underbar resa madde!
Älskar diig<3

Kommentera

Publiceras ej