sjukhus "/

0kommentarer

Min dag var inte så normal idag, inte precis vad jag brukar göra.
det började iallafall med att jag gick till skolan som vanligt och sen efter första lektionen skulle jag åka till vårdcentralen för att kolla vad det är för fel på mig eller vad man ska säga(för er som inte vet så är det att jag typ svimmar ibland när jag anstränger mig) aa och då när jag är där gör dom typ EKG eller vad de hette på mig och så sa dom att nått inte stämde så jag fick åka till hjärtgrejen på US och så gjorde dom ultraljud på mitt hjärta, och dom sa att allt såg bra ut men att det va någon med högra kammare eller vad dom sa..
så jag ska dit på måndag igen för att göra mer tester. Så jag får inte träna eller vara med på matchen i helgen, vilket jag inte är så jätte glad över för jag vill spela match! men men jag får stå ut kanske är bättre att jag blir frisk eller vad man ska säga. och om dom hittar något fel så blir jag troligen inlagd och det tycker jag inte om.
men iallafall efter testet så ska jag typ ha någon liten maskin på mig som typ håller koll på mitt hjärta eller nått.
det var typ min dag nu ska jag sätta mig och mysa med familjen framför tvn.


// Olivia

Kommentera

Publiceras ej