This is my now!

1kommentarer

Då var det torsdag igen, veckorna går så jävla snabbt fatta på söndag är det den 1 advent men jag klagar inte skönt att det går snabbt så det blir sommarlov igen. 
Min dag hmmm skolan, hem, äta, plugga, plugga, plugga och sen plugga och sen ska jag väl sova någon gång också.
Imorgon är det fredag och förs är det ju skolan som gäller sen blir det nog stan och kolla efter golv till mitt rum sen blir det eventuellt bio med tjejerna och det gillas!
Lördag match mot pojkar 96 sen vet jag inte vad jag gör på lördag om ni har några förslag så hör av er!
Söndag match mot vadstena hemma 13:50 kom och kolla (y)

Ne nu ropar alla mina böcker på mig så hej då  datorn och hallå svenska,engelska,spanska,bild och matte!
(jag kommer dö bland allt pluggande)


See you

// Olivia  




Jag vill tillbaks till värmen, jag fryser snart ihjäl här hemma så jävla kallt!

1 kommentarer

madde

27 Nov 2009 11:10

jag fryser mer ;) men du jag mår bättre idag men är väl inte jätte kanon men bättre iaf :) så kanske kan ses imorgon eller nått? :P<3

Kommentera

Publiceras ej