Ahopp!!

0kommentarer

Fan också ingen fest imorgon, tråkk aja fattar inte riktigt varför det inte blev något men men jag lever vidare..
Nu vet jag inte riktigt vad jag gör imorgon, om någon har ett förslag hör av er till mobilen (Y)

Kväll blir det att ta det lungt med Madde, det var länge sen jag hade en lung fredag. behövdes nog nu tror jag..
sitter iallafall här nu och väntar på att madde ska komma. sen blir det ner till macken och hyra film..
skriver mer sen om vad det blir om någon är nyfiken, hehe.

Jag gör juh om i mitt rum just nu så jag har varit duktig och burit ut alla grejer t.ex golvet de ni! så i helgen tror jag ja ska måla taket och lägga in nytt golv och kanske tapesera kanske jag vet inte får se hur det blir.

Sen har jag gjort en lista på saker jag vill ha, pappa åker till Thailand på måndag så jag har skrivit ner lite saker jag vill att han ska köpa får se om han kommer hem med något av det.

Det var väl allt jag kom på att skriva om idag!

Puss // Olivia


  Här är lite idol klipp: Erik Grönwall så jävla bra!

   Tove Styrke Östman också en av mina favoriter!

    Eddie Razaz underbar röst!


Kommentera

Publiceras ej