bara viktigt för en person!

0kommentarer

Jag vill få dig att förstå hur mycket du betyder för mig men det går inte för du tar allt som ett skämt och jag klarar inte av att må så här längre! jag vet att de här inlägget är helt onödigt för du läser aldrig min blogg, men det känns skönt att få skriva av sig hur jag känner! så för er som inte orkar läsa allt nu så är det inte så viktigt bara för en person och han tror jag inte läser det.
Jag har aldrig känt så här för någon innan men du är så himla speciel.
jag trodde allt skulle lösa sig ett tag först men sen nu så dissar du igen och nu tror jag inte det kommer lösa sig alls. jag har förstört rätt mycket nu. det finns rätt många som är sura på mig och jag har försökt att lösa det men det blir bara värre och värre. Så det är nog lika bra att jag slutar.
Så fort jag ser dig så känns det som hela min mage ska sprängas för det pirrar så jävla mycket.
Det finns inga ord som kan beskriva dig för du är så himla underbar.
Det är så meningslöst att jag ens försöker för du kommer ändå inte börja gilla mig men jag har försökt att glömma dig men det går inte allt jag gör eller ser påminner mig om dig.
och jag har jävligt svårt att skriva hur jag känner så här.
När jag ska berätta hur jag känner kan jag bara göra det ansikte till ansikte..
Men just nu är det ganska svårt.. och jag hoppas allt kommer lösa sig men jag har tyvärr negativ instälning till det just nu. Om du läser det nu så vill jag bara säga du betyder för mig. Och du är typ det ända som jag tänker på, kan inte tänka på någon annan.
Och tro mig jag har försökt att sluta men det går inte!
Jag hoppas du fattar att det är dig jag menar, du som har fått smset där jag skrev lite om hur jag kände och om du trodde det var allt så ledsen att göra dig besviken men det finns så mycket mer som jag inte kan få ner här på datorn..
Jag hoppas du förstår och jag hoppas verkligen du läser detta!



Kommentera

Publiceras ej