Sprängs!

3kommentarer

Neeeej!
tog spruta med madde igår mot svininfluensan.. igår kännde jag inte så mycket av den så då var allt som vanligt men inatt och i morse fy fan.. börjar med natten har vaknat 1000000000000000000000 ggrr av att jag har legat på den armen och det känns som om någon håller på att bryta av armen på en! Sen vaknade jag att Emelie kommer in i mitt rum och säger att vi har träning och jag ligger fortfarande och sover men det vart ingen träning för mig hade feber och huvudet typ sprängdes och armen ska vi inte prata om! Sen följde jag iallafall med ner till klämman och kollade på träningen. Sen hem och slänga sig i soffan och bara sova så jag har sovit från 12-18 undra när jag kommer somna ikväll.  Och vet ni vad det värsta är man får inte ta huvudvärkstablet för då värker inte vaccinet lika bra så mitt huvud SPRÄNGS snart! har aldrig haft en sån här jävla huvudvärk..
Och så här vill man juh verkligen starta lovet på!

ne nu orkar jag inte mer tänkte att jag slänger in lite bilder från igår med men bara några resten får ni kolla på Linneas blogg : http://linneeaerika.blogg.se eller på maddes blogg : http://madeleinekarin.devote.se.
just det glömde säga det var maskerad i skolan och det är de jag lägger in bilder från.

ha det bra // Olivia

















3 kommentarer

madde

24 Oct 2009 19:50

jag lider med dig gumman! <3

anton wall

25 Oct 2009 21:17

FAIL SUG LNS K***K

ellinore sånge

14 Nov 2009 18:23

haha , härliga bilder. alltid lika roligt att sminka killar! xb

Kommentera

Publiceras ej