Fredag!

0kommentarer

Jag börjar nästan alla mina inlägg med dåligt uppdatering jag vet eller nått liknade, hehe men men när man inte är någon höjdare på att blogga så är det så det blir.
Äntligen Fredag då gött, skolan fick reda på matte provet och oj någon fick IG hehe 1p från G men jag gjorde juh det svåra provet så det är ju inte så lustigt hehe. Sen efter skolan gick jag hem och nu har jag tagit ut det sista ur mitt rum så nu ska jag börja göra iordning det t.ex ny garderob, nytt golv och ny tapet (Y)
Om ca 30 minuter ska jag va hos madde och jag har inte börjat göra mig iordning än oj men fint folk kommer ju sent så.
ikväll ska jag ut med den där Madeleine som vanligt sen kanske vi skulle träffa Emma och Andrea
kanske kommer ett till inlägg ikväll.
Men nu måste jag dra annars får madde alagro på mig.

Ses ikväll? så fall hör av er på 0706571171 (Y)

PussHejj  // Olivia

Kommentera

Publiceras ej