Hon är för bra!

1kommentarer

Man fick en överraskning när man kollade bloggen nyss och såg att Madde har varit inne och bloggat lite, hon är för bra den tjejen!

igår va jag med emelie och emelie, dom töserna gör livet mycket enklare kan jag säga er!

idag började med att gå upp 8.30 ingen sovmorgon för mig inte det blev att äta frukost och packa väskan och sen ner på handbolls träning, träningen gick bra sen när jag kom hem var jag tvungen att städa rummet som inte är så lätt när man gör om i det men nu ser det väl hyfsat ut, nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag till den där braiga Madeleine, ska fira henne igen med hennes släkt för hon fyller ju imorgon. Vet inte hur länge jag blir kvar där men får se om det blir något mer inlägg ikväll! 

// Olivia 


Tjejen är för sööt även när hon är ny vaken!


Tjejen är fööör bra! hon var typ 10 år på bilden och hon fyller 14 imorgon!

Och Tjejen är MIN!<33


P.S alla killar som läser hon är SINGEL så satsa vafan! xD

1 kommentarer

madde

05 Sep 2009 19:31

haha älskar dig gumman! <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej