Inte direkt på blogg humör!

0kommentarer

Jag är verkligen inte på blogg humör men här får ni ett snabbt inlägg,

i måndags så var jag och madde på lhc inte så lyckad match, domaren sööög!!

i går var det friidrottsdag på skolan va med i längd, kula och 100m längd och kula gick sämst och i 100 kom jag 
2a, sen efter det var de tennisträning som gällde och det är fortfarande lite kul älskar sporten asså!! sen efter det var et handbolls träning, skapligt trött sen på kvällen ska jag säga er!

i dag: skolan, hade praktistprov i hemkundskap vi gjorde bröd och enligt våran lärare så vart mina finast hehe stolt där. sen har jag bara slappat hela dagen det behövdes från i går.

imorgon vet jag inte vad ja gör men något blir det

Och så har jag tröttnat på min header igen så det kommer en ny snart eller när jag orkar kommer det en.
Ne nu orkar jag inte skriva med.

Ha det // Olivia

Kommentera

Publiceras ej