Studiedag (y)

0kommentarer

Börjar skriva lite smått om gårdagen började med tandläkarn inte kul, sen var det skolan efterskolan skulle jag madde och emelie på konfamöte mycket tråkigt, men jag får hänga ut...sen åkte jag med madde hem och åt sen fick vi skjuts av tälle,sebbe,josef och karl till city cross där madde skulle köpa något men det var slut så vi åkte upp till macken och möte Emelie och Emelie sen gick vi hem till mig och typ "pratade" sen sov jag hos madde.

Dagen: madde och jag sov ut för en gångs skull så vi vaknade vid 12 av att emelie smsade, sen idag har vi bara slappat hela dagen jag madde emelie och emelie, såna dagar behövs.
Nu ska jag göra matteläxan som är tills imorgon vet inte när jag kommer somna inatt men det blir nog sent.

Imorgon är det fredag och det som är bestämt är Jag,Madde och Emelie men vi vet inte vad vi hittar på om ni vill hitta på någon så är det bara att skicka ett sms!

Ha det // Olivia

Kommentera

Publiceras ej