I must be strong, and carry on!

0kommentarer

Onsdag är det nu ja och jag är sämst på att blogga! ehh skit samma..
Skolan hmm finns inte så mycket att säga om den same shit fast det är ju tur att Emelie och Madde vet hur man ska göra för att göra den bättre!
Efter skolan så somnade jag i soffan i typ en timme eller nått inte bra alls.
sen följde ja med mamma till Ikano bilder på de jag köpte ser du längre ner i inlägget.
Nu ska jag plugga lite spanska och sen tror jag att jag ska lägga mig rätt tidigt idag igen, somnade åtta igår riktigt härligt att äntligen få sova ut.
Imorgon är det torsdag och då blir det stan med LINNEA, hon är så himla saknad den tjejen alltså!
nu vet jag inte vad mer jag ska skriva men här får ni bilder på de jag köpte.



Mascara från åhlens, hon i kassan sa att den va bra så lyssnar på henne.

två basic linnen från bikbok ett svart och ett vitt (dålig kvalite på bilden)

och sen en klänning från hm kommer troligtvis ha den på konfirmationen.
(den är blå och vit randig.)

allt från mig kommer säkert mer grejer imorgon!

Puss.

Kommentera

Publiceras ej