Ja snart rullar vi fram olivia, eller ja jag gör ;)

0kommentarer

Hejhej välkommen!
ja nu är det jag som bloggar åt olivia igen då. Och jag pratade precis med henne i telefonen och jaa hon har det bra tror jag om jag fatta rätt. Och jag ja har det tråkigt jag sitter och väntar på att emelie gumman sak ringa till mig och säga att vi kan va för hon har gäster så hon visste löiksom inte när dem skulle åka, men hon ringer mog snmart hoppas jag. anars idag så har inte jag gjort så mycket, ehh och olivia vet jag inte iktigt men hon joo just det hon förstår ni hon har vart så hurtig att hon va ute och sprang i morse och det är ju mer än va d jag har gjort om man säger så. Men jag ska nog ta och göra det på måndag eller nått sånt :P jag måste ut och röra på mig snart rullar jag väl fram. Men det va nog allt från oss, puss på er

hörs emelie

www.emeliieviola.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej