underbar dag!

0kommentarer

ja överskriften säger det mesta!
skolan var rätt slapp idag hade tema dag och, jag och madde gjorde inte så mycket precis men men...
Sen tog jag tåget in till linköping och träffade den saknade linnea det var väldigt mycket prat, skratt och flum!
sånna dagar gillas! fast det är så himla tråkigt när man ska säga hej då för det tar ju ett tag innan vi ses igen eftersom vi typ aldrig har tid samtidigt aja vi löser det, det måste bara funka! fick sitta och vänta på tåget i 40 minuter inte lika kul, just det jag fick med mig lite kläder hem också
bilder kommer här men eftersom jag tar kort med min mobil kamra och den suger så är bilderna i väldigt dålig kvalite!


svarta toffsar från gina 19:-

svarta nylon strumpbyxor från h&m 29.50:-

svart t-shirt från monki 80:- kostade den fast sen var det ju halva priset också så 40:-

grön t-shirt från gina halva priset på den med så den kostade 49:-

sen till sist ett linne från monki också halva priset så det kostade 50:-

Som ni ser har olivia varit duktig och handlat på rea, stolt! hihi
nu ska jag nog dra mig mot sängen,

Puss.


EMELIE GUNNARSSON!!!!!!!!!
svara på smsen det är viktigt!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej