Rock that body!

0kommentarer

Va ett tag sen jag bloggade men jag har varit helt slut i veckan så därför.
Men nu är det ju fredag och jag bloggar igen. Ska föröska få ner allt jag har gjort sen tisdags typ!?

Onsdag: Åkte vi med skolan till Vårdsnäs hade samarbetsövningar och sen livräddnings test i 16gradigt vatten
men jag klarade det och överlevde. Sen när jag kom hem åkte jag till stan med mamma och pappa kom hem med en mjukis dress ett linne och en svart kofta. De är de jag kommer ihåg från onsdag typ.

Igår: Skolan som vanligt just nu. Efter skolan iallafall åkte jag Gunnarsson och Holgersson in till mjölby och solade solarium riktigt härligt, sen råkade det också bli macdonals. Sen åkte vi och lämnade Gunnarsson hos henne och jag och Holgersson åkte till cg där de va något som hade hänt så polisen va där jag och emma vart lite skrämda sisodär, vet inte vaför men har alltid varit rädd för polisen vet inte varför men så är det iallafall. haha. De va nog min torsdag de.

Nu är det ju då äntligen fredag så första veckan i skolan är avklarad. Nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag hämta madde hon sover nog här inatt och vi kanske åker med Emma och några mer till Linköping får se hur vi gör. Ne nu måste jag skynda mig lite.


Puss på er!


Kommentera

Publiceras ej