Säg att det är regnet som faller ner från min kind.

1kommentarer

Pluggar Fysik och Teknik
kul att jag alltid skriver om att jag pluggar,
men det är i stort sätt det som jag måste göra
eftersom alla lärare alltid ska ge oss en massa av läxor
så himla trött på det.
Vart en mys dag med Madde idag
Emelie va med en stund också, mysigt värre.
Ne nu måste jag plugga igen,
mitt huvud skriker nej men jag måste ju.


Känns som om du är den enda som riktigt finns här.
Du är underbar.
Jag älskar dig Madeleine



//Olivia

1 kommentarer

madde

18 Feb 2010 18:21

om du visste!!! Att ja är den som finns här också (; att ja alltid kommer göra det också, och även fast ja vet att ibland är vi idioter ja vet vem r inte det liksom och ja älskar dig, och ja vet att du älskar mig, eller? aja ja hoppas så iaf och ja tycker att vi är grymt söta på bilden, och ja hoppas su märker hur mycket tid ja lägger ner på den här texten för att inte nämna ett ända svärord.. För det är faktiskt svårt för det är bara dom starkaste orden som kan beskriva min kärlek och lycka till dig (L)

Kommentera

Publiceras ej