Happy? Sad?

0kommentarer

Börjar med att tacka alla från i lördags!
Helgerna går så jävla snabbt,
det känns som om man slutar på fredag och sen nästa dag när man vaknar
så är det måndag igen, var tar lördag och söndag vägen?
Det var dagens fråga!?
efter skolan idag så tänkte jag skulle
vara duktig och börja plugga direkt eftersom
jag ändå inte får träna.
Men självklart så somnade jag i soffan istället
jätte bra Olivia(y)
Mamma väckte mig och sa att maten var klar så jag hade väl sovit
i 2 timmar eller nått mycket duktigt gjort!
Så nu sitter jag här med en massa plugg.
Men jag är färdig med Spanskan och son nu
så nu tänkte jag plugga lite fysik
för har prov på torsdag.
Imorgon är det tisdag
och jag ska testa på att börja träna lite igen
så imorgon blir det H A N D B O L L för min del
som jag inte har tränat på snart 5 veckor,
fast jag får egentligen inte börja än men jag kan inte hålla mig
men jag fattar inte varför jag inte får för jag har ju haft det här problemet
i typ 3 år eller nått och det ända som har hänt är ju att jag har
svimmat rätt många gånger men inget annat har ju hänt
så varför ska jag inte få träna?
men jag är iallafall as pepp för att träna!
Ni får en lite hiss och diss idag med tänkte jag.



HISS
*Dagens hiss går till Emelie Gunnarsson
hon vet varför hon får hissen idag!
*och en stor hiss till att jag ska träna imorgon
Men det STÖRSTA hissen går till Linnéa som STANNAR!(L)


DISS 
*En stor diss till min läkare som aldrig ringer och säger mina provsvar.
* Till alla läxor och prov som kommer nu.
* Till mig sjäv som somnar när jag behöver plugga.


tycker det får räcka för idag!

See you!

//Olivia♥



Saknar min Madde
Saknar Gran Canaria
Saknar Italien

Kommentera

Publiceras ej