El fin de semana!

0kommentarer

Okej det verkar som om jag får ha kvar bloggen ett tag till
för Linnéa får ryck på mig om jag tar bort den.
Så jag ska väl vara snäll och ha kvar den.
Igår va det F R E D A G S M Y S
men Linnéa!
Först gick vi till Citygross för att köpa godis
vi köpte rätt mycket men sen när vi kom hem
va ingen av oss sugen på godis så allt godis finns kvar idag med!
haha men det gillas ändå!
Idag: vaknade jag av att Linnéa var uppe och började byta om för hon skulle på fotbolls träning
så jag gick upp vi åt frukost sen åkte hon!
Nu håller jag på att packa ner grejerna till ikväll för då
ska hela drösen till Linnéa!
Det gillas starkt!

Sen imorgon: så hämtar mamma oss hos Linnéa sen släpper nog hon av oss här hemma hos mig skulle
åkt till Åtvidaberg men jag tror inte jag kommer orka det så jag stannar
nog hemma och tar det chill!

Ja det var väl min helg det!

See you!

//Olivia♥

Kommentera

Publiceras ej