Lyckad Lördag!

0kommentarer

Filmen var helt okej men slutet sög
filmen var lite små läskig fast ändå inte och dom filmerna är
helt okej för mig(y)
Sen satt vi på station i ca:60 min och väntade på tåget sen
hem hit, kollade på tv ett tag sen märkte jag och emelie att madde hade somnat
och då tänkte vi va lite snälla och försöka BÄRA henne upp till mitt rum
för hon ska sova här, hehe det vart ju mindre lyckat,
jag tror madde vaknade 1000000ggr innan vi hade kommit fram till mitt rum
hehe och vi tog "några" pauser i trappan också.
Haha men nu iallafall ligger hon i mitt rum och snarkar så
hur mycket tror ni jag kommer att sova inatt.

imorgon ska hon och jag ner till klämman och kolla på handboll
och sen senare ska jag sitta i seket på p94/95s match.

allt jag hade och säga.

See you!

//Olivia♥

Kommentera

Publiceras ej