Snöskoter(y)

0kommentarer

ojojoj vart ska jag börja!?

Igår kväll va jag med Madde och Emelie mysig sen sov vi hos madde och sen imorse så hade vi ställt alarm på 10 gick upp åt och gjorde oss iordning sen kom familjen och hämtade mig och madde sen åkte vi ut på landet och åkte snöskoter! Så jävla kul va det fy fan pulka, T-fatt efter skotern så jävla kul (y) Men det roligaste va att köra i full fart. Sånna här tillfällen är snön perfekt men anars tycker jag inte om den. Sen hos dom vi va så hade dom nydligen fått lamm o gud va sööta som va så små och jag va självklart där och gosade med dom små! Nu har jag precis kommit hem känner inte mina fötter så snart blir det att hoppa ner i ett varmt bad. Imorgon är det skolan som gäller inte så kul. Men imorgon ska jag försöka få börja träna igen det tycker vi om(y)
slänger in någon/några bilder från dagen snart.

See You!

//Olivia 










Kommentera

Publiceras ej