Maddiiie här!

0kommentarer

Olivia/ lata saken, orkar inte blogga s´jälv. Måste säga att det är tur att hon har mig. Sin älskade syster. Olivia hur skulle du klara dig utan mig?  Nae ja tror inte att de skulle gå.
Idag har vi kollat på melodifestivalen, fy fan att inte Eric Saade vann! Anna suger fan dase..... Tror att både ja och olivia blev lika besvikna, eller olivia blev nog mer besviken. Liksom hon blev över lycklig för tátt hon "pratade"  med eric saade när hon ringde och röstade på han ca 10000 ggr? Men det verkade ju inte hjälpa, men han slutade juh som 2:a i allafall.
Nu har ja och Olivia gått hem till mig, vi ligger och myser i min säng och för några minuter sen sa hon:
Madde, blogga åt mig. Sen la hon sig ner och sa att hon skulle ´sova!
Och ja som inte är ett dugg trött kommer nog aldrig att somna.
Men oj nu händer de något olivia går upp och borstar tänderna :O Haha.
Men dröjer nog inte så länge innan hon sussar sött igen.


Aja alla som inte har något för dig kan juh ta en kik in på min fiiina BLOGG:
http://madeleinekarin.devote.se


och smsa med!!!


0733974338

Kommentera

Publiceras ej