Torsdag kväll

0kommentarer

Idag har jag ringt runt till alla
tänk bara affärer som man kan praoa på
och jag hittade en ledig plats till mig på
VERO MODA så hela vecka 16 kommer jag
vara på ikano på vero moda så kom gärna förbi då!
Men eftersom de ville "se" mig innan de sa om jag fick praoa där
så fick jag ta tåget in till stan i ren panik och så hämtade pappa mig
där sen ut till ikano och prata med de som jobbar på vero moda.
Sen hem jag stressade som bara den för att jag skulle hinna med
träningen men så blev det inte istället hamnade jag vid en hög med läxor.
Så nu har jag gjort 2 matte läxor och spanska läxan tills imorgon.
pjuuuu är inte riktigt klar med spanskan och nu är klockan typ 11
så jag lär få plugga ett tag till, suuuuck!
Men imorgon är det FREDAG lättnad.
ne nu ska jag fortsätta plugga

Puss.

Kommentera

Publiceras ej