LAST WEEK WHIT A WONDERFUL PERSON♥

1kommentarer

Kom nyss hem från Norrköpning spelade match mot nais vi vann med 25-9
nu sa jag plugga kemi.
Förbereder mig för det värsta veckan i mitt liv för det är sista veckan
Linnéa går på vifolka. fattar ni sista veckan!?
Jag fattar det knappt, jag har liksom gått på samma dagis och i samma klass med henne i typ 12 år
och nu är det slut med det. Jag är liksom van med att hon alltid ska finnas där men det här är sista veckan.
Jag vet inte vad jag ska skriva jag saknar ord till hur jag känner allt blir bara så fel.
Men jag hoppas ändå Linnéa kommer att få det bra♥
Eftersom jag inte får ut de jag vill säga så får ni lite bilder på linnéa genom alla 12 åren.

 







Det är svårt att förstå
men det är det som är bäst för dig.
Vi sa alltid vi och så ska det fortsätta
även om du skulle glömma bort mig så kommer du alltid
ha en plats i mitt hjärta.
Du är obeskrivlig Linnéa och ingen kan ta din plats.
En gång bästa vänner alltid bästa vänner eller hur va det vi sa?
alltid din Linnéa


JAG ÄLSKAR DIG

1 kommentarer

linnea

29 Mar 2010 07:06

olivia! jag kommer aldrig glömma bort din, inte ens i närheten. du kommer alltid vara den här "the one and only". du vet hur jävla mycket jag älskar dig, och det kan ingen ändra på.

det är sista veckan med dig i skolan, men fuck no att det är sista veckan med dig. för den finns liksom inte, det är alltid vi.

EN GÅNG BÄSTA VÄNNER ALLTID BÄSTA VÄNNER!

jag älskar dig snuttan! (L)(L)(L)

Kommentera

Publiceras ej