Jente som lekte med ilden!

1kommentarer








Livet har gått vidare, men minnena finns alltid kvar i oss.
Låtar, filmer, bilder allt väcker dom där känslorna.
Just vid dom tillfällena så vet man att det är någon som saknas,
något som fanns där men nu är längre bort än man någonsin kunnat tro.
Vissa tar det bättre än andra, jag trodde jag skulle klara det men vem försöker
 jag lura jag klarar det inte. Våra liv har gått åt varsitt håll även fast vi ses
det kommer aldrig bli som förr. Det tog mig ungefär ett år för att inse de.
Men nu står jag är med samma klump i halsen som den dagen du berättade
vad du hade i dina tankar. Jag kommer ihåg den dagen så väl, vart vi va och hur du
sa de. Det är ett år sedan du sa de och jag kommer ihåg de som att de var igår.
Men allt har förändrats och vi kommer alltid ha våra minnen!
(några ovanför)

1 kommentarer

linnea ramos

27 Nov 2010 00:17

asså jäntan, fan, jag saknar dig också.

SNART KOMMER DU HIT ELLER SÅ KOMMER JAG TILL MANTORP TILL DIG! OKEJ?

jag älskar dig !

Kommentera

Publiceras ej