Weak

0kommentarer

Sista dagen jag behöver råplugga eller iallfall för den här
veckan. Kemi prov imorgon kan de rätt så bra sen har vi engelska tills
imorgon som jag inte ens har börjat med känns ju bra. Imorgon är det
fredag och det gillas till MAX, då blir det fredags mys? med Gunnarsson
om hon inte hittar på något annat vi ska göra! Lördag blir det Madde
och hon säger att vi ska hitta på något kul undrar vad hon menar med de
och sen på söndag åker jag och solar med Emma och på Måndag har
vi studiedag det GILLAS!! haha aa där har ni hela min helg!
Lovar att blogga lite bättre nu i helgen!
Nu måste jag plugga vidare, nörd som jag är.

Just de för er som missade att LHC körde sin första seriematch igår mot AIK
de vart vinst med 5-1 det gillas starkt!


Puss på er som orkade läsa!



Underbara tjejer!♥



Kommentera

Publiceras ej