My body don't lie, I'm outta my mind!

0kommentarer

Har verkligen tappat känslan för bloggen lovar hela tiden att jag ska bättra mig men äh nu skiter vi i det ni får lite inlägg när jag orkar känner jag!
Veckan har iallafall vart skit bra! Nollningen har varit riktigt rolig och förhoppningsvis fortsätter det lite nästa vecka! Imorgon börjar gymnasiet på riktigt då börjar alla lektioner och shit.
Klassen är jätte bra, trivs redan i den!
Min helg har sett ut som så att i fredags blev vi nollade hela dagen. Lördag träffade jag Gunnarsson såg lite hockey sen hem på lite kräftskiva och sen in en stund till linköping med Emelie! Idag har jag inte gjort så mycket tagit det lugnt och träffat Madde! Nu ska jag ta och duscha sen blir det sängen slänger nog in ett till inlägg innan jag drar mig mot sängen!

Kommentera

Publiceras ej