Out of my mind!

0kommentarer

Mådde inte så bra förut så gick och la mig i sängen och somnade så nu är jag as pigg haha! Så nu ligger jag och läser gamla inlägg i bloggen usch va sorgligt det är, saknar gamla tider! Saknar handbollen och tennisen nu förtiden är min sysselsättning plugg och soffan haha bra där! Fattar inte att jag hann med allt förr! Men saknar tiden med mina underbara tjejer när allt var bra och allt va precis som det ska va men det finns ju inte kvar längre vi har alla ändras! Låter som att det har gått flera år sen allt va så här men det är bara ett år sen. Fy fan vad vi alla har förändrats vi finns inte kvar längre. Saknar när vi var alla 6 det är vi inte längre! Att så mycket kan ändras på ett år! Man vill bara ställa tillbaka tiden till då men det går inte vi får aldrig tillbaka den tiden och det går inte att ändra tillbaka oss själva till de personerna vi var då för ingen vill erkänna att den har förändrats men det har vi alla gjort! Ni ska veta att jag kommer alltid att älska er men våra tider har nog passerat jag orkar inte vara den som kämpar när ingen annan tänker hjälpa till lite så jag slutar nu om ni vill mig nått vet ni vart jag bor! När ni tänker kämpa lite tillbaka så kommer jag finnas här då kan jag kämpa tillbaka med men tills den dagen kommer om den nu gör det så väntar jag på att ni ska göra något tillbaka!

Kommentera

Publiceras ej