All good things comes to an end!

0kommentarer

Trött så in i den just nu! Har iallafall gjort klart största ekonomiläxan och börjat på engelskan!
Drunknar verkligen i läxor!
Skolan gick iallafall snabbt idag inte så många lektioner sen blev det subway med Madde!
Nu ska jag fortsätta med engelskan men först måste jag berätta en grej!

Hjälpte en blindtant igår också fick lite panik när hon kom fram och frågade efter vägen till ett hus som jag aldrig har hört talas om men kunde ju inte lämna henne själv vid vägen men såg sen en skylt på huset på andra sidan gatan där det stod det namnet sen skulle jag ju försöka förklara hur hon skulle gå dit, det var ju dock inte det lättaste men det gick. Sen fick jag lite små panik när hon börjar gå ut på gatan när det är rött och bilarna kör så skriker ut nej nej det är rött, haha! Men tror hon kom fram iallafall! Lite stolt över mig själv iallafall!




Kommentera

Publiceras ej