keep on fighting girl!

3kommentarer

Har tappat allt känner jag. orkar inte ta tag i bloggen, orkar inte träna, orkar inte träffa vänner, jag orkar inte ens sjunga allt känns så meningslöst! Mina dagar ser ut som så jag åker in till skolan får en jädrans massa läxor som tar upp all jäkla fritid. Är allmänt trött hela dagarna. Har lagt av med allt, har inte ens vilja att göra något!
Saknar mina vänner så in i den men jag har inte tid att hinna träffa dom när man har minst en läxa till varenda dag! Tufft att börja gymnasiet, men det är bara att kämpa det kommer nog att bli bättre med sin tid och om man vill bli något efter så är det bara att hålla igång! Vet bara inte hur jag ska kunna få mer tid till att göra något.


3 kommentarer

Empan

08 Sep 2011 08:39

Vi pluggar tillsammans någon dag nästa vecka? :)

Empan

08 Sep 2011 08:41

Vi pluggar tillsammans någon dag nästa vecka? :)

Olivia

08 Sep 2011 17:35

aa det tycker jag! :)

Kommentera

Publiceras ej