vill ha fredag!!

0kommentarer

Här kommer ett sånt här onödigt inlägg som jag egentligen inte har tid med men jag gör det ändå! så läs om ni orkar...
Som jag skrev har jag absolut inte tid med att blogga just nu men eftersom jag har lovat att bli bättre så gör jag det iallfalll.
skolan va som vanligt, sen träning som inte gick så bra för mig men men det kommer juh såna med, igår spelade vi match mot malmslätt och vann med 28-11 tror jag det blev 3 mål. Och laget är underbart!

imorgon är det skolan igen sen hem äta och sen vidare till mjölby för jag har tennis träning sen hem igen äta och plugga för sen ska jag på handbolls träning, tjompig dag men så ser mina tisdagar ut så jag överlever..

Och tills imorgon har jag spanska och so läxa och jag har pluggat in so:n nu så nu måste jag plugga spanska.. det är därför jag inte har tid att sitta här!

och den här veckan kommer jag nog va väldigt dålig på att uppdatera så här kommer min vecka och så kommer mitt nästa blogg inlägg på fredag om jag inte får någon tid över under veckan.

Onsdag: skolan, sen stan och PLUGG!!!
Torsdag: skolan (prov), sen fixa iordning allt tills fredag och PLUGG!!!
Fredag: Skolan(maskerad + prov) sen blir det Madde igen

så ser min vecka ut. har inte så mycket tid över men men ni får klara er!

Ne nu hör jag hur Spanska boken skriker på mig ha det!!

överskriften: vill ha fredag för att slippa allt jävlans pluggande det är typ eller det är det ända jag gör känns det som, så jävla trött på det!!

// Olivia

Kommentera

Publiceras ej